DemokratiBoligpolitikKAB hilser kommende boligudspil velkommen Boligpolitik KAB hilser kommende boligudspil velkommen af Mads Klim Jacobsen 5. oktober 2021 Statsminister Mette Frederiksen annoncerede i sin tale ved Folketingets åbning, at der skal bygges 22.000 almene boliger over de næste 10-15 år FacebookLinkedin Seneste nyt Beboerdemokrati Brætspil, indflydelse og tid: 3 gode råd til at inddrage unge Unge bygger byrumsmøbler på Frederiksberg Liv Mellem Husene Læsernes ideer: Hvem ejer de almene boliger? Beboerdemokrati Unge løfter unge i Kulturcenter Sundholm Liv Mellem Husene Nye kræfter i KAB’s bestyrelse Beboerdemokrati Byggenyt: Almene boliger i vandkanten, ny vurdering af Bellahøj og afgørelse om Det nye Sølund Byggeri Andre læste også Sundhed i opgangen – vi kan åbne dørene, men ikke bære hele byrden Ministerbesøg, forloren hare og rammebeløb KAB stævner Frederiksberg Kommune